تلفن تماس: 04432254711

پرسش های متداول

با سلام چگونه پسورد دستگاه دی وی آر را ریست کنم؟

لطفاً برای توضیحات بیشتر با واحد فنی شرکت فرایران تماس حاصل فرمایید

 

با سلام برای انتقال تصویر روی موبایل کدوم از این گزینه ها موبایل پورت یا مانتیور پورت می باشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟ TCP PORT 37777 UDP PORT37778 HTTP PORT80 RTSP PORT 554؟

برای مشاهده تصاویر با استفاده از نرم افزار دو پورت 37777 و 37778 کافی هستند اما اگر از اینترنت اکسپلورر استفاده می کنید پورت 80 را به 1080 تغییر داده و آن را نیز فوروارد کنید.

 

با سلام زمانی که میخوام تصویر رو از طریق اینترنت در یک محل دیگه توسط ایکسپلویر و یا نرم افزار خود DVR ببینم روی صفحه مربوطه یک پیغام میاد که میگه شما نیاز به نرم افزار Quick Time دارید. ولی بعد از نصب نرم افزار مربوطه دوباره همون خطا رو میده و مانع از دریافت تصویر میشه؟

تجهیزات ال جی نرم افزار مربوطه را فقط بر روی اینترنت اکسپلورر (IE) نصب می کنند و بر روی آن قابل مشاهده هستند.
اگر از کامپیوتر یا لپ تاپ استفاده می نمایید نرم افزار Internet Explorer را باز کنید و Chrome و Firefox را استفاده نکنید.
اگر با موبایل تصاویر را مشاهده می کنید از نرم افزار مربوطه استفاده کنید.
ال جی: اندروید و آیفون

 

انتقال تصویر روی لپ تاپ دارم ولی روی موبایل اندروید تصویر نمیده چه کار کنم؟

مطمئن شوید تمامی پورت های مربوط به DVR (ال جی: 80-554-9001-9002-9101-9102) (فاروس: 80-554-37777-37778) توسط مودم فوروارد شده باشند.
برای بررسی تنظیمات خود از سایت yougetsignal.com، قسمت port forwarding tester کمک بگیرید و ملاحظه نمایید که پورت های مورد نظر Open باشند.
اگر تمامی پورت ها به درستی فوروارد شده اند باید چک کنید که نرم افزار موبایل مرتبط به تجهیزات مداربسته خود به درستی نصب شده اند. به عنوان مثال نرم افزار اندروید تجهیزات ال جی LGIpsolute  می باشد.

 

با سلام و خسته نباشید وقتی دستگاه dvr را روشن میکنم پس از نشان دادن تصاویر دوربین ، بعد گذشت حدودا 1 دقیقه دستگاه شروع به بوق زدن ممتد میکند و بصورت خودکار خاموش و روشن میشود و باز مجدد تصاویر می آید و باز مجدد به همین روال تکرار میشود؟

به نظر می آید این مشکل به  3 علت به وجود آمده است، برق دستگاه ضعیف باشد، یعنی آمپر منبع تغذیه مشکل داشته باشد و یا نوسانات برق وجود داشته باشد، برای رفع این مشکل منبع تغذیه را تعویض نموده و دستگاه ضبط را در منطقه ای دیگر که مشکل نواسانات برق ندارد امتحان کنید. دوم اینکه هارد دستگاه مشکل داشته باشد، بنابراین بهتر است هارد دستگاه را بیرون آورده و مجدد دستگاه را راه اندازی نمایید. سومین دلیل، امکان خراب بودن خود دستگاه می باشد. دستگاه خود را به فروشنده تحویل داده تا آن را تست کنند.

وضعيت آب و هوا

فرم عضويت در خبرنامه پيامكي



با ما در ارتباط باشید:

    

تماس با ما

برای اطلاعات بیشتر از ما ، با ما در تماس باشید:
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  04432254711
  04432254711
  آذريايجان غربي اروميه ميدان امام حسين روبروي بانك صادرات